כך מיקסמתי את החשיפה האורגנית באינסטגרם

איך קרה שהפוסטים שלי באינסטגרם מקבלים חשיפה משמעותית של 1,000+ אנשים?
אלגוריתם. מילה תמימה שהפכה בשנה האחרונה למפלצת אמיתית. כולם מדברים על כך שעם השנים "הוא", האלגוריתם, הופך ליותר ויותר רשע, שונא בני אנוש ומשתמשים. "האלגוריתם השתנה", אני רואה אינספור פרסומים "מעכשיו, קשה יותר לקבל תוצאות".

ובכן, תנו לי לשפוך קצת אור (ואנרגיה סופר חיובית) על הדברים.
עד לפני כמה חודשים, האינסטגרם שלי היה רדום. הייתי מתעסקת כל הזמן בשיווק של אחרים, ודחקתי את שלי לפינה (סנדלר יחף וכו').

גם עכשיו, אחרי העבודה האורגנית שלי עליו, זה לא שיש שם מספרי עוקבים מטורפים – מדובר על 1,600 עוקבים. אז איך בכל זאת, הפוסטים שלי נחשפים כמעט לאותה הכמות של אנשים?

יצאתי לחקור ולבדוק, ואלו המסקנות עד כה:
1. תוכן טוב. אין ולא יעזור שום דבר, ברגע שהתוכן שלנו הוא אותנטי, מדבר "אותנו", ומעניק ערך לעולם ולגולשים – אין מצב שיפספסו אותו. בעצם, יש מצב, אם לא תפעילו בתוכו את הסעיף הבא:

2. הנעה לפעולה. כן, גם באינסטגרם, וכן, גם אם השאר בתחום שלכם לא עושים זאת – תשאלו שאלות! תבקשו לתייג חברה / בן זוג / חיה, כל מה שרלוונטי לכם לפוסט. הנעה לפעולה יכולה להיות גם המשפט: רוצים עוד טיפים ל- X? עקבו אחרי העמוד!

3. פעילות של חצי שעה לאחר העלאת הפוסט – סופר חשוב. תכנסו לפרופילים, תגיבו על תמונות שאהבתם (ובאמת תאמרו משהו בעל ערך, לא "אהבתי ?"), תיצרו מערכות יחסים עם אנשים דרך הפלפורמה 🙂
והכי חשוב: תענו לתגובות שאחרים משאירים לכם.

4. האשטגים – אם הם טובים, לא באמת משנה אם יש 15 או 30. 15 פשוט עוזרים לנו להתמקד יותר בקהל שאנחנו רוצים למשוך. ממליצה על ערבוב האשטגים בעברית ואנגלית, בהתאם לתמונה כמובן.

5. תייגו חשבונות אחרים – רגע לפני שאני מפרסמת פוסט, אני בודקת אם יש חשבון שיכול להתאים לי לתייג אותו. לבשתי בגד של Zara? אני אתייג את החברה בתמונה. טיילתי ברומא? כנ"ל. הסיבה: יותר חשיפה, ולכו תדעו, יכול להיות שהם יאהבו את התמונה מספיק ויפרסמו אתכם בסטורי / פיד שלהם 🙂

אבל הכי חשוב?
תיהנו! שיווק העסק אמורה להיות הנאה. אתם אוהבים את מה שאתם עושים, ותוך כדי, מראים את זה לעולם. תמצאו את הזווית ממנה יהיה כיף לכם לשווק את העסק. ואם אתם עדיין מסתבכים עם זה, דברו איתי, מבטיחה לעזור.

עד אז, בואו לבקר באינסטה שלי, מילה שמעניין שם.

שאלות? דברו איתי ממש כאן 🙂

שיווק בפייסבוק

התוכן הכי מובחר ואיכותי אצלכם במייל!

עדכונים פעם בחודש, בלי טיפת ספאם.