בלוג

קיבלנו פניות רבות של עסקים שמתקשים לשווק במצב רגיש כל כך… מה אפשר לעשות במצב כל כך נורא? בואו נדבר על זה >>>
בואו נדבר על זה: מה ההבדל בניהול סושיאל – כלומר, עמודי פייסבוק ואינסטגרם לבעלי עסקים שמעניקים שירות, לבין כאלו שמוכרים מוצרים?
איך ניתן לתזמן פוסטים בקלות ובמהירות? אני בטוחה שנתקלתם בלא מעט שינויים שנוצרו בפייסבוק, אם זה בנראות ותפעול הדפים העסקיים, קמפיינים במנהל המודעות, הגדרות ששונו, כפתורים שנעלמו וחדשים שצצו… הפעם מטא החליטו להפתיע אותנו ובגדול- תגידו שלום ולא להתראות לקריאטור סטודיו האהוב שלנו. אז באמצעות איזו מערכת ניתן לתזמן פוסטים כעת? פשוט, דרך הביזנס סוט!
הדפים בפייסבוק משתנים, תוכנת הקאנבה משתדרגת, הטיקטוק מתפתח ונותן לנו אפשרויות חדשות לעריכה… וגם האינסטגרם מתחדש כ-ל הזמן! אז בואו נעשה סדר בחידושים שהגיעו לאחרונה לאינסטגרם:
לאחרונה אנחנו שמות לב לגל חסימות רחב שמתרחש על ימין ועל שמאל: דפים עסקיים נחסמים, חשבונות מודעות מושבתים כלומר, לא מאפשרים לבצע קידום ממומן ולא ניתן להפעילם חזרה.  אז פייר מה עושים במצב כזה?! המשיכו לקרוא…
מכירים את המשפט ״מאחורי כל זוג עיניים יש נשמה״? אז עכשיו תכירו את ״מאחורי כל עסק יש נשמה״. כשאדם מחליט לפתוח עסק – תמיד מסתתר מאחוריו סיפור, גם אם הוא לא מודע לכך לפעמים. קחו לדוגמה את אחת מיצרניות החלב הגדולות ביותר בארץ, שמספרות על איך ״סבא״ היה חובץ את הגבינה, מפלפל אותה, ונותן את כל כולו עבור גבינה אחת.